Χωμένη στην ΜΑΣΣΟΝΙΑ η πλειοψηφία της “εκκλησίας”. Έτσι εξηγείται η στάση Ιερώνυμου και ΑΝ-ΙΕΡΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ στον κορονοϊό και όχι μόνον.Αποκαλύψεις που αγνοεί ο ελληνικός λαός.
Χωμένη στην ΜΑΣΣΟΝΙΑ η πλειοψηφία της “εκκλησίας”. Έτσι εξηγείται η στάση Ιερώνυμου και ΑΝ-ΙΕΡΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ στον κορονοϊό και όχι μόνον.Αποκαλύψεις που αγνοεί ο ελληνικός λαός.
“ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΝ ΕΓΚΟΛΠΙΟΝ” για Βαρθολομαίο και Ναΐτες μασόνους.
Εἶχον συναλλαγὰς μὲ Μουσουλμάνους, Ἑβραίους καὶ ὀπαδοὺς πολλῶν ἀνατολικῶν θρησκειῶν καὶ ἤρχισαν νὰ υἱοθετοῦν τὰς ἀπόψεις των, κατασκευάζοντες ἕνα ἀμάλγαμα, ἕνα πρόπλασμα πανθρησκείας.
Ὡς πρῶτον σκοπὸν πρὸς αὐτὴν τὴν κατεύθυνσιν ἔθεσαν τὴν συνένωσιν, διὰ συγκρητισμοῦ, τῶν τριῶν μονοθεϊστικῶν θρησκειῶν: Χριστιανικῆς, Μουσουλμανικῆς καὶ Ἰουδαϊκῆς.
Ὁ ἀνατολικὸς μυστικισμὸς ἤρχισε νὰ τοὺς ἐπηρεάζη καὶ ἰδιαιτέρως τοὺς ἐπηρέαζεν ὁ Ἑβραϊκὸς τῆς Καμπάλα.
Όσα θα διαβάσετε προκαλούν οργή, αγανάκτηση και αηδία.
Σήμερα, είπα να ξεβρακώσω τελείως αυτό το βδελυρό συνονθήλευμα που λέγεται “Ιερώνυμος και ΑΝ-ΙΕΡΗ ΣΥΝΟΔΟΣ”
Σήμερα, θα ξεβρακωθούν πολλοί, και εκτός εκκλησίας.
Με την προηγούμενη ανάρτηση εδώ, με την παρούσα ανάρτηση και κάποιες άλλες που θ’ ακολουθήσουν, θα αντιληφθείτε πως το ΙΕΡΑΤΕΙΟ, ΕΧΕΙ ΥΠΟΤΑΧΘΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΣΤΗΝ ΜΑΣΣΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟ.
Γιατί το ΤΑΓΜΑ των ΝΑΪΤΩΝ που υποστηρίζουν είναι ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ.
Και αυτό, δεν αποτελεί προσωπική μου άποψη, ή χαρακτηρισμό, αλλά ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ.
Αρχίζει να γίνεται αντιληπτό, γιατί Η ΙΕΡΑΡΧΙΑ της εκκλησίας ΟΥΧΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΑΛΛΑ ΤΩΝ ΣΑΤΑΝΙΣΤΩΝ, δεν αντέδρασε στα ΜΝΗΜΟΝΙΑ, δεν αντέδρασε στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, και τον τελευταίο ενάμισι χρονο, ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑ ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ ΕΜΒΟΛΙΩΝ;;;
ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΜΠΑΛΙΣΤΕΣ… ΚΑΙ ΩΣ ΚΑΜΠΑΛΙΣΤΕΣ, ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟΝ “θεό τους”.
ΜΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ, ΜΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΜΑΣ.
ΑΠΟΤΕΙΧΗΘΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΖΕΣΤΕ ΟΤΑΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΤΟΥΣ.
Καλ ΣουΦ
ΥΠΟ ΤΑΣ ΕΥΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΜΑΣΟΝΙΚΟΝ ΤΑΓΜΑ ΤΩΝ ΝΑΪΤΩΝ
Ισχυρίζεται Ἀρχιμανδρίτης τῆς Ἱ. Ἀρχιεπισκοπῆς Ἀθηνῶν, ὁ ὁποῖος διακηρύσσει ὅτι εἶναι ὁ ἐφημέριος τοῦ Τάγματος.
Ὁ Ἀρχιμανδρίτης εὑρίσκεται προφανῶς εἰς βαθεῖαν πλάνην διὰ τὸ τάγμα, ἀφοῦ ὁ ἐνασχολούμενος ἐπὶ σειρὰν ἐτῶν μὲ τὰς αἱρέσεις μακαριστὸς π. Ἀντώνιος Ἀλεβιζόπουλος συνδέει τὸ τάγμα τῶν Ναϊτῶν μὲ τὸν ἀποκρυφισμόν, τὴν μασονίαν καὶ τὴν σατανολατρίαν.
Ὁ Ἀρχιμανδρίτης ἀποκαλύπτει ὅτι τὸ τάγμα ἐλέγχει κοινωφελῆ κρατικὰ ἱδρύματα καὶ τὴν φιλανθρωπικὴν ὀργάνωσιν «Κιβωτός».
Ὑποστηρίζει ἐπίσης ὅτι ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Βελεστίνου κ. Δαμασκηνὸς εἶναι ὁ πνευματικὸς τοῦ μασονικοῦ τάγματος καὶ ὅτι τὸ τάγμα δὲν πολεμεῖ τὴν Ἐκκλησίαν.
Ὁ Ἀρχιμανδρίτης ἰσχυρίζεται ὅσα καὶ οἱ δεδηλωμένοι μασόνοι, οἱ ὁποῖοι ἕως τὸν 15ον ἢ 16ον βαθμὸν δὲν γνωρίζουν τί πραγματικὰ ὑπηρετοῦν.
Ἱστορικὰ στοιχεῖα ἀποδεικνύουν ὅτι οἱ Ναΐται ἔχουν φανερὰν καὶ κρυφὴν ὀργάνωσιν.
Ὑπηρετοῦν τὴν Πανθρησκείαν καὶ θεωροῦν τὸν Χριστὸν ψευδοπροφήτην.
Ἤρχισαν ὡς χριστιανικοί καὶ ἐν συνεχείᾳ ἀπεχριστιανοποιήθησαν.
Ἐλέγχουν ἱδρύματα, ὅπως οἱ δεδηλωμένοι μασόνοι ἤλεγχον τὸ Ἀντικαρκινικὸν Νοσοκομεῖον καὶ προέβαινον εἰς ἀποκαλύψεις διὰ τὸν ἔλεγχον αὐτών μακαριστοὶ Γέροντες, ὡς ὁ π. Χαράλαμπος Βασιλόπουλος κ.ἄ.
Χρέος τοῦ Ἀρχιεπισκόπου καὶ τῆς Ἱ. Συνόδου νὰ ἀποκηρύξουν τὴν μασονίαν.
Τὸ ἴδιο ἰσχύει καὶ διὰ τὴν Ἱ. Μητρόπολιν Κηφισίας, κληρικὸς τῆς ὁποίας συμμετέχει εἰς τὸ Μασονικὸν Τάγμα τῶν Ναϊτῶν.
Ἡ Ἱ. Μητρόπολις Κηφισίας ὀφείλει νὰ ἐλέγξη, ἐὰν καὶ ἄλλοι κληρικοὶ της συμμετέχουν εἰς μασονικὰ τάγματα καὶ ἐὰν συμβαίνη, νὰ ἀρχίση ποιμαντικὴν ἐναντίον τῆς μασονίας.
Ὁλόκληρος ἡ ἐπιστολὴ τοῦ Ἀρχιμανδρίτου, ὁ ὁποῖος μὲ «καμάρι» δηλώνει ὅτι ὑπηρετεῖ τὸ τάγμα τῶν Ναϊτῶν.
Ποῖα ἱστορικὰ στοιχεῖα ἀποδεικνύουν ὅτι τὸ Τάγμα τῶν Ναϊτῶν ἔχει ἄμεσον σχέσιν μὲ τὴν Μασονίαν καὶ μὲ τοὺς στόχους διὰ τὴν δημιουργίαν τῆς Πανθρησκείας.
Ἡ Μασονία πλέον ἔχει διεισδύσει εἰς τοὺς κόλπους τῆς Διοικούσης Ἐκκλησίας ἀλλὰ καὶ τοῦ Ἱεροῦ Κλήρου, ὡς προκύπτει ἀπὸ ἐπιστολὴν κληρικοῦ εἰς τὸν διαδικτυακὸν ἱστότοπον «Ἀντιαιρετικὸν Ἐγκόλπιον».
Ὁ κληρικὸς ἀποκαλύπτει ὅτι τὸ Μασονικὸν Τάγμα τῶν Ναϊτῶν λειτουργεῖ ὑπὸ τὰς εὐλογίας τοῦ οἰκουμενιστοῦ Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου, ἔχει πνευματικόν του τὸν Σεβασμιώτατον Μητροπολίτην Βελεστίνου κ. Δαμασκηνόν, ἐνῶ ὁ ἴδιος ἰσχυρίζεται ὅτι εἶναι ὁ ἐφημέριος τοῦ Τάγματος.
Ὁ κληρικὸς μὲ ἀφορμὴν στοιχεῖα τοῦ «Ἀντιαιρετικοῦ Ἐγκολπίου», συμφώνως πρὸς τὰ ὁποῖα ὁ μακαριστὸς κληρικὸς Ἀντώνιος Ἀλεβιζόπουλος, ὁ ὁποῖος ἦτο ἐπὶ σειρὰ ἐτῶν ὑπεύθυνος τοῦ ἀντιαιρετικοῦ ἀγῶνος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ἔχει ἀποδείξει ὅτι οἱ Ναΐται ἔχουν ἄμεσον σχέσιν μὲ τὸν ἀποκρυφισμὸν καὶ τὴν Μασονίαν βάλλει ἐναντίον του, προφανῶς, διότι δὲν γνωρίζει τὸ ἔργον του.
Τὸ αὐτὸ πράττει ὅμως διὰ τῆς σιωπῆς του καὶ ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Βελεστίνου κ. Δαμασκηνός, ὁ ὁποῖος διὰ αὐτῆς (τῆς σιωπῆς) ἀκυρώνει τὸ ἔργον τοῦ μακαριστοῦ π. Ἀντωνίου Ἀλεβιζοπούλου.
Ὁ κληρικὸς προφανῶς δὲν γνωρίζει εἰς βάθος τὴν σχέσιν τῆς Μασονίας μετὰ τῶν Ναϊτῶν καὶ ἰσχυρίζεται ὅτι τὸ τάγμα αὐτὸ δὲν ἔχει σχέσιν μὲ τὴν Μασονίαν.
Ἐὰν ὅμως ἐρωτήσετε ἕνα οἱονδήποτε τέκτονα (Μασόνον), ποὺ ἔχει φθάσει ἕως τὸν 15ον ἢ καὶ τὸν 16ον βαθμὸν θὰ σᾶς ἀπαντήση ὅτι δὲν ἔχει ἀντιληφθῆ ὅτι ἡ Μασονία, εἰς τὰς ἐργασίας καὶ εἰς τελετὰς τῆς ὁποίας συμμετέχει ἑβδομαδιαίως ἢ καὶ δύο φορὰς τὴν ἑβδομάδα (ἐὰν εἶναι ἐπίλεκτον πνευματικὸν μέλος) πολεμεῖ τὴν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν.
Ὁ κληρικὸς ἀποκαλύπτει ἐπίσης ὅτι τὸ τάγμα τῶν Ναϊτῶν ἐλέγχει διάφορα κοινωφελῆ ἱδρύματα εἰς τὴν Ἑλλάδα ὡς καὶ τὴν «Κιβωτὸν τοῦ Κόσμου» τοῦ πατρὸς Ἀντωνίου.
Τί σύμπτωσις!
Κατὰ τὰς περασμένας δεκαετίας ὁ μακαριστὸς ἱδρυτὴς τῆς Πανελληνίου Ὀρθοδόξου Ἑνώσεως (Π.Ο.Ε.) καὶ τοῦ «Ο.Τ.» ἀπὸ κοινοῦ μὲ ἄλλους Ἱερομονάχους ἀπεκάλυπτεν ὅτι τὸ Ἀντικαρκινικὸν Νοσοκομεῖον τῶν «Ἁγίων Ἀναργύρων» εἰς τὴν Νέαν Κηφισιάν ἠλέγχετο ἀπὸ τὴν Μεγάλην Μασονικὴν Στοὰν τὴν εὑρισκομένην ἐπὶ τῆς ὁδοῦ Ἀχαρνῶν καὶ Μέρλιν.
Εἰς δὲ τὰς ἀποκαλύψεις ὅτι ἡ Μασονία εἶναι θρησκεία, ἡ ὁποία ὑπηρετεῖ τὸν διάβολον καὶ πολεμεῖ τὴν Ἐκκλησίαν ἐπίλεκτα στελέχη τῆς Μασονίας (ὡς προκύπτει ἀπὸ τὰ τεκτονικὰ περιοδικά) ἀπήντων (διὰ τῶν Π. Γραβιγκέρ, Κων. Μελισσαροπούλου κ.ἄ.) ὅτι ἡ Ἐκκλησία «δὲν γνωρίζει τί λέγει».
Κατὰ σύμπτωσιν μὲ τὸν ἴδιον τρόπον ἀπαντᾶ καὶ ὁ κληρικός, ὁ ὁποῖος ἀνήκει εἰς τὴν Ἱερὰν Ἀρχιεπισκοπὴν Ἀθηνῶν.
Τὸ «Ἀντιαιρετικὸν Ἐγκόλπιον» δίδει ἀπαντήσεις εἰς τὸν συγκεκριμένον κληρικὸν καὶ τοῦ ἀποδεικνύει ὅτι τὰ ὅσα λέγει εἶναι ξένα πρὸς τὴν Ὀρθόδοξον Παράδοσιν καὶ τοὺς Ἱεροὺς Κανόνας τῆς Ἐκκλησίας.
Τὸ κυριώτερον ὅμως εἶναι ὅτι καταθέτει στοιχεῖα – βιβλιογραφίαν, ἀπὸ τὴν ὁποίαν προκύπτει ὅτι οἱ Ναΐται ἔχουν ἄμεσον σχέσιν μὲ τὴν Μασονίαν.
Ἡ ἐπιστολὴ τοῦ συγκεκριμένου κληρικοῦ εἰς τὸ «Ἀντιαιρετικὸν Ἐγκόλπιον» προεκάλεσεν ἀντιδράσεις, ἰδιαιτέρως μεταξὺ τῶν νέων καὶ τῶν νεανίδων, οἱ ὁποῖοι παρακολουθοῦν τὸ διαδίκτυον, ἔχουν τρομερὰν ἐνημέρωσιν καὶ εὑρίσκονται εἰς διαρκῆ ἀναζήτησιν, διὰ νὰ ἔχουν σφαιρικὴν ἐνημέρωσιν ἐπὶ διαφόρων ζητημάτων.
Θὰ ἀνέμενε κανεὶς ἀπὸ τὴν Ἱερὰν Σύνοδον καὶ τὸν Ἀρχιεπίσκοπον νὰ τοποθετηθοῦν ἐπὶ τοῦ θέματος, νὰ ἀποδοκιμάσουν τὸν κληρικὸν (ἀλλὰ καὶ ἄλλον κληρικόν τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Κηφισίας), ὁ ὁποῖος προέβη εἰς τὰς ἀποκαλύψεις ὡς καὶ τὸν Σεβ. Μητροπολίτην Βελεστίνου κ. Δαμασκηνὸν ἢ νὰ τοὺς θέματος, νὰ ἀποδοκιμάσουν τὸν κληρικὸν (ἀλλὰ καὶ ἄλλον κληρικόν τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Κηφισίας), ὁ ὁποῖος προέβη εἰς τὰς ἀποκαλύψεις ὡς καὶ τὸν Σεβ. Μητροπολίτην Βελεστίνου κ. Δαμασκηνὸν ἢ νὰ τοὺς ἐπιβραβεύσουν.
Χωμένη στην ΜΑΣΣΟΝΙΑ η πλειοψηφία της “εκκλησίας”. Έτσι εξηγείται η στάση Ιερώνυμου και ΑΝ-ΙΕΡΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ στον κορονοϊό και όχι μόνον.Αποκαλύψεις που αγνοεί ο ελληνικός λαός.Ἕως τὴν στιγμὴν αὐτὴν ἔχομεν τὴν ἀπόλυτον σιγήν.
Ἄλλωστε ἡ Ἀρχιεπισκοπὴ ἔλαβεν ὑπὸ τοῦ Τάγματος τῶν Ναϊτῶν σοβαρὰν οἰκονομικὴν βοήθειαν διὰ φιλανθρωπικοὺς σκοπούς, ὅπως λαμβάνουν οἰκονομικὴν βοήθειαν διάφοροι Μητροπόλεις ὑπὸ διαφόρων τεκτονικῶν στοῶν τῆς Ἑλλάδος καὶ οἱ Μητροπολῖται δημοσιεύουν εὐχαριστηρίους ἐπιστολὰς διὰ τὴν βοήθειαν εἰς τὰ περιοδικὰ τῶν τεκτόνων.
Ἡ σιγὴ θὰ συνεχισθῆ, διότι φαίνεται πὼς αὐτὰ τὰ ὁποῖα λέγει ἡ Μεγάλη Μασονικὴ Στοὰ ἔχουν «δόσιν ἀληθείας»:
Ἤτοι ἐν ἐνεργείᾳ Μητροπολῖται (τόσον τῆς Ἑλλάδος ἀλλὰ καὶ δύο Πατριαρχείων) ἔχουν στενὴν σχέσιν μὲ τὴν Ἑλληνικὴν Μασονίαν.
Τὴν θέσιν τῆς Μεγάλης Στοᾶς ἐνισχύει καὶ ἡ στάσις τῆς σημερινῆς Διοικούσης Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ἡ ὁποία:
1ον) Ἠρνήθη νὰ ἐπαναβεβαιώση παλαιότερας θέσεις τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἑλλάδος ἐναντίον τῆς Μασονίας, ἐνῶ ἄφησεν ἀβοήθητον (καὶ τὸν ἀντιμετώπισεν ὡς ἀκραῖον καὶ γραφικὸν) τὸν Σεβ. Μητροπολίτην Πειραιῶς κ. Σεραφείμ, ὁ ὁποῖος ἐζήτησεν ἀπὸ τὸν κ. Γεώργιον Παπακωνσταντίνου ὑπουργὸν οἰκονομικῶν τῆς κυβερνήσεως τοῦ κ. Γεωργίου Παπανδρέου τὴν διάλυσιν ὅλων τῶν Μασονικῶν Ταγμάτων, τὰ ὁποῖα λειτουργοῦν εἰς τὴν Ἑλλάδα.
2ον) Ἠρνήθη νὰ πράξη τὸ αὐτό ὅταν ὁ «Ο.Τ.» ἤλεγχε τὸν Μητροπολίτην Κερκύρας κ. Νεκτάριον, διὰ τὴν Μουσικὴν Ἐκδήλωσιν, τὴν ὀργανωθεῖσαν εἰς Ἱερὸν Ναὸν τοῦ Παλαιοῦ Κάστρου Κερκύρας.
Τότε ὁ Σεβ. Μητροπολίτης εἶχεν ἀπαντήσει εἰς τὸν «Ο.Τ.» ὅτι δὲν εἶναι Μασόνος καὶ ὅτι ὁ Ἱερὸς Ναὸς ἀνήκει εἰς τὸ ὑπουργεῖον Πολιτισμοῦ.
Εἶχεν ὑποσχεθῆ γραπτῶς ὅτι θὰ ἔφερε τὸ θέμα ἐνώπιον τῆς Ἱερᾶς Συν όδου καὶ θὰ ἐζήτει ὑπ᾽ αὐτῆς νὰ ἐπαναβεβαιώση τὰς καταδικαστικὰς ἀποφάσεις τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ἐναντίον τῆς Μασονίας.
Ἕως σήμερον δὲν ἔχει γίνει τίποτε πρὸς αὐτὴν τὴν κατεύθυνσιν.
Ἴσως, διότι, κατὰ πληροφορίας θεολόγων, ἐπίλεκτον στέλεχος τῆς Ἐκκλησίας συμμετεῖχε πρὸ ἐτῶν εἰς «λευκὴν ἑορτὴν» τῶν Μασόνων (εἰς οἰκίαν Μεγαλομασόνου) φορῶν κοστούμι, παπιγιόν, ρεπούμπλικα καὶ κρατῶν ἕνα μπαστουνάκι.
Ἡ πληροφορία εἶχε δοθῆ καὶ εἰς τὸν μακαριστὸν Γέροντα, προϊστάμενον τῆς Π.Ο.Ε. καὶ τοῦ «Ο.Τ.» Ἀρχιμανδρίτην π. Μᾶρκον Μανώλην ὑπὸ ἐγκρίτου θεολόγου, ὁ ὁποῖος διατηρεῖ καὶ καλὰς σχέσεις μὲ τὸ Φανάριον.
3ον) Ἠρνήθη νὰ ἐπαναβεβαιώση τὴν καταδίκην τῆς Μασονίας, ὅταν προσφάτως τοῦτο ἐζητήθη ὑπὸ ἱερᾶς συνάξεως κληρικῶν, μοναχῶν καὶ θεολόγων, ἡ ὁποία εἰς τὴν διακήρυξίν της ἐτόνισε πὼς εἶναι ἀνάγκη, ὄχι μόνον ἡ καταδίκη τῆς Μασονίας ἀλλὰ καὶ ἡ ποιμαντικὴ ἐναντίον της.
Ἡ παράταξις «Κοινωνία»
Ὑπογραμμίζεται ὅτι ὅλαι αἱ ἀποκαλύψεις διὰ τὴν ἐνεργὸν συμμετοχὴν ἑνὸς ἐν ἐνεργείᾳ Μητροπολίτου (Βελεστίνου) καὶ κληρικῶν εἰς τὸ Μασονικὸν Τάγμα τῶν Ναϊτῶν εἶχε προκαλέσει τὴν ἄμεσον ἀντίδρασιν τῆς Παρατάξεως «Κοινωνία», ἡ ὁποία εἶχεν ἀποστείλει ἐπιστολὴν εἰς τὸν Ἀρχιεπίσκοπον Ἀθηνῶν κ. Ἱερώνυμον διὰ τὸ θέμα τῆς συμμετοχῆς τοῦ Μητροπολίτου Βελεστίνου.
Μετὰ τὰς νέας ἀποκαλύψεις τοῦ κληρικοῦ, αἱ ὁποῖαι ἐκ θέτουν τὸν Μητροπολίτην, ὁ πρόεδρος τῆς «Κοινωνίας» κ. Μιχαὴλ Ἠλιάδης ἐπανῆλθεν εἰς τὸ ζήτημα.
Συμφώνως πρὸς ἀνακοίνωσιν τῆς «Κοινωνίας», ὑπὸ τὸν τίτλον: «Ἡ Μασονία τελικὰ ἔχει διαβρώσει καὶ τὸν Ἐκκλησιαστικὸν χῶρον»:
«Ἡ ἐπιστολὴ τοῦ Προέδρου τῆς Παρατάξεώς μας, κ. Μιχαὴλ Ἠλιάδη, πρὸς τὸν Μακαριώτατο Ἀρχιεπίσκοπο Ἀθηνῶν, κ. Ἱερώνυμο, στὶς 6 Ἀπριλίου 2013, γιὰ τὸ θέμα τῆς παρουσίας τοῦ Σεβ. Μητρ. Βελεστίνου κ. Δαμασκηνοῦ σὲ μασονικὴ τελετή, προκάλεσε μεγάλη συζήτηση στὸ διαδίκτυο.
Τὸ Ἑλληνικὸ Πρακτορεῖο τεκτονικῶν εἰδήσεων δημοσίευσε τὴν ἐπιστολὴ τοῦ κ. Ἠλιάδη, στὶς 8 Ἀπριλίου 2013, μὲ τίτλο: «Ἡ Πολιτικὴ Παράταξη “ΚΟΙΝΩΝΙΑ” κατὰ τοῦ Ἐλευθεροτεκτονισμοῦ».
Τὸ θέμα ἀναζωπυρώθηκε μὲ τὴν δημοσίευση στὸν «Ὀρθόδοξο Τύπο» τῆς ἐν λόγῳ ἐπιστολῆς.
Ἀκολούθως, τὸ ἱστολόγιο Ἀντιαιρετικὸ Ἐγκόλπιο δέχθηκε μία ἐπιστολὴ ἀπὸ τὸν Ἀρχιμανδρίτη π. Στάχυο Καψῆ, ἐφημέριο τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ Ἁγίων Ραφαήλ, Νικολάου καὶ Εἰρήνης Γενικοῦ Νοσοκομείου Παίδων Πεντέλης, ἡ ὁποία εἶναι πολὺ ἀποκαλυπτικὴ γιὰ τὴν ἀφανῆ, ἀλλὰ οὐσιαστικὴ δράση τῆς μασονίας μέσα στοὺς ἐκκλησιαστικοὺς χώρους!
Στὴν ἐπιστολή του ὁ π. Στάχυς ἀρνεῖται ὅτι τὸ Τάγμα τῶν Ναϊτῶν εἶναι Μασονικό, ἀλλὰ οἱ ἴδιοι οἱ Μασόνοι τὸν διαψεύδουν μὲ τὸν τίτλο, ποὺ ἔθεσαν στὴν ἀνάρτηση τῆς ἐπιστολῆς τοῦ Προέδρου μας στὸ ἱστολόγιό τους!
Πληροφορίες μᾶς λένε ὅτι ὁ τρίτος στὴ σειρὰ ἱερέας, ποὺ εἰκονίζεται στὶς “ἐπίμαχες” φωτογραφίες, ποὺ ἔφερε στὸ φῶς τῆς δημοσιότητας τὸ ἱστολόγιο ierovima.gr, μαζὶ μὲ τὸν μητρ. Βελεστίνου, ὑπηρετεῖ ὡς ἐφημέριος σὲ Ἱερὸ Ναὸ ἐπ᾽ ὀνόματι τῶν Ἁγ. Ἀποστόλων Πέτρου καὶ Παύλου, ποὺ ἀνήκει στὴν δικαιοδοσία τῆς Μητροπόλεως Κηφισιᾶς.
Περιμένουμε σχετικὴ διάψευση ἀπὸ τὸν οἰκεῖο Μητροπολίτη ἢ καὶ ἀπὸ τοὺς ἐφημερίους τῶν Ἱερῶν Ναῶν, ἐπ᾽ ὀνόματι τῶν Ἁγ. Ἀποστόλων».
Ἡ ἐπιστολὴ τοῦ κληρικοῦ
Παραθέτομεν κατωτέρω τὴν ἐπιστολὴν τοῦ κληρικοῦ πατρὸς Στάχυος Καψῆ, ὁ ὁποῖος συμμετέχει εἰς τὸ Μασονικὸν Τάγμα τῶν Ναϊτῶν (ὁ ἴδιος ἀρνεῖται ὅτι εἶναι Μασονικόν).
Πρὸς τὸ «ἀντιαιρετικὸν ἐγκόλπιον». Αὕτη ἔχει ὡς ἀκολούθως:
«Χριστὸς Ἀνέστη!
Διάβασα τὸ ἄρθρο σας γιὰ τοὺς Ναΐτες Ἱππότες καὶ θὰ ἤθελα νὰ σᾶς πληροφορήσω ὅτι αὐτά, ποὺ γράφετε, δὲν εὐσταθοῦν, διότι οἱ Ναΐτες Ἱππότες ἦταν κληρικοὶ καὶ μοναχοὶ καὶ παράλληλα στρατιωτικοὶ καὶ προστάτευαν τοὺς Ἁγίους Τόπους καὶ τοὺς προσκυνητές τους ἀπὸ τοὺς μουσουλμάνους καὶ ἄλλους βαρβάρους.
Οὔτε ἦταν μασόνοι, ἀλλὰ καὶ οὔτε ἔκαναν, ὅπως γράφετε, τελετουργικὸ σὲξ καὶ πάντα εἶχαν τὰ σύμβολα τῆς πίστεως, τὸν Σταυρὸ καὶ τὸ Ἅγιο Δισκοπότηρο, διαβάστε λίγη ἱστορία γιὰ νὰ δεῖτε τὴν ἀλήθεια, δὲν βλάπτει. Σᾶς πληροφορῶ λοιπὸν ὅτι οἱ σημερινοὶ Ναΐτες Ἱππότες ἢ καλύτερα τὸ Κυρίαρχο Ἱπποτικὸ Τάγμα τοῦ Ναοῦ τῶν Ἱεροσολύμων εἶναι μιὰ παγκόσμια Χριστιανικὴ Ὀργάνωση ἀνεγνωρισμένη ἀπὸ τὸν Ο.Η.Ε. μὲ σκοπὸ τὴν βοήθεια συνανθρώπων μας, ποὺ ἔχουν ἀνάγκη καὶ πάντα σὲ συνεργασία μὲ τὸν Ἐρυθρὸ Σταυρό.
Στὴν Ἑλλάδα τὸ Κυρίαρχο Ἱπποτικὸ Τάγμα τοῦ Ναοῦ τῶν Ἱεροσολύμων ἔχει διοικήσεις σὲ ὅλη τὴν Ἑλλάδα καὶ τελεῖ ὑπὸ τὴν Εὐλογία τοῦ Παναγιωτάτου καὶ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου καὶ οἱ Ἕλληνες Ναΐτες Ἱππότες εἶναι στὴν πλειοψηφία Ὀρθόδοξοι Χριστιανοὶ μεγαλωμένοι καὶ γαλουχημένοι μὲ τὰ νάματα τῆς πίστεώς μας καὶ μόνο σκοπὸ ἔχουν τὴν βοήθεια συνανθρώπων μας, ποὺ ἔχουν ἀνάγκη καὶ δὴ τῶν ἱδρυμάτων, ποὺ ἔχουν ἀνάγκη βοηθείας.
Στὴν Ἀθήνα τὸ Κυρίαρχο Ἱπποτικὸ Τάγμα τοῦ Ναοῦ τῶν Ἱεροσολύμων ἔχει ὑπὸ τὴν σκέπη του τὸ Γενικὸ Νοσοκομεῖο Πεντέλης, τὸ Πίκπα τῆς Βούλας, τὴν Κιβωτὸ τοῦ Κόσμου τοῦ πατρὸς Ἀντωνίου καὶ πολλὰ ἄλλα ἱδρύματα καὶ στὴν Ἀθήνα καὶ στὸν Πειραιᾶ. Ἐὰν ἴσχυαν αὐτά, ποὺ γράφετε, εἰς τὸ κατάπτιστο κείμενό σας δὲν θὰ ἔδιδε τὴν εὐλογία του ὁ Οἰκουμενικός μας Πατριάρχης ἀλλὰ καὶ οὔτε θὰ δεχόταν χρήματα βοήθειας γιὰ τὴν ἀποκατάσταση τῶν ζημιῶν τοῦ Μητροπολιτικοῦ Ἱ. Ναοῦ τῶν Ἀθηνῶν ὁ Μακαριώτατος Ἀρχιεπίσκοπος μας κ. Ἱερώνυμος.
Οἱ τελετές, ποὺ τελεῖ τὸ Κυρίαρχο Ἱπποτικὸ Τάγμα τοῦ Ναοῦ τῶν Ἱεροσολύμων, πάντα ἀρχίζουν μὲ προσευχὴ καὶ τελειώνουν μὲ προσευχὴ καὶ δὴ μὲ τὴν ὀρθόδοξη ἐκκλησιαστικὴ τάξη καὶ πάντα μὲ τὰ σύμβολα τῆς πίστεώς μας τὸν Σταυρό, τὸ Ἅγιο Δισκοπότηρο καὶ τὸ ἍγιοΕὐαγγέλιο.
Ποῦ εἴδατε λοιπὸν τὴν λατρεία τοῦ διαβόλου; Τὸ Κυρίαρχο Ἱπποτικὸ Τάγμα τοῦ Ναοῦ τῶν Ἱεροσολύμων στὴν Ἑλλάδα ἔχει πνευματικὸ τὸν Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Βελεστίνου κ. Δαμασκηνό.
Σᾶς πληροφορῶ ὅτι καὶ ἐγὼ εἶμαι στὸ Κυρίαρχο Ἱπποτικὸ Τάγμα τοῦ Ναοῦ τῶν Ἱεροσολύμων μαζὶ μὲ τὸν Σεβασμιώτατο καὶ εἶμαι ὁ ἐφημέριος τοῦ Τάγματος. Ἂς σταματήσετε ἐπιτέλους αὐτὴν τὴν φιλολογία περὶ μασονισμοῦ καὶ σατανολατρίας τῶν Ναϊτῶν Ἱπποτῶν καὶ ἂν θέλετε νὰ ἐνημερωθῆτε πραγματικὰ ἐπισκεφθῆτε τὴν ἱστιοσελίδα τοῦ Τάγματος www.osmth-greece.or
Μετὰ τιμῆς
Ἀρχιμανδρίτης π. Στάχυς Καψῆς
Ἐφημέριος Ἱεροῦ Ναοῦ Ἁγίων Ραφαήλ, Νικολάου καὶ Εἰρήνης Γενικοῦ Νοσοκομείου Παίδων Πεντέλης
Καὶ μέγας ἐφημέριος τοῦ Κυριάρχου Ἱπποτικοῦ Τάγματος τοῦ Ναοῦ τῶν Ἱεροσολύμων»
Οἱ Ναΐται πνευματικοὶ πρόγονοι τῶν τεκτόνων
Πιστεύομεν ὅτι ὁ ἀνωτέρω κληρικὸς πρέπει νὰ εὑρίσκεται εἰς μεγάλην πλάνην, ὅταν ἰσχυρίζεται ὅτι οἱ Ναΐται δὲν εἶναι Μασόνοι.
Τὸ ἴδιο καὶ ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Βελεστίνου κ. Δαμασκηνός.
Δὲν ἀναφερόμεθα εἰς τὸν Οἰκουμενικὸν Πατριάρχην, ὁ ὁποῖος δίδει τὴν εὐλογίαν του εἰς τὸ Μασονικὸν αὐτὸ Τάγμα, διότι θὰ μείνη εἰς τὴν ἱστορίαν διὰ τὴν καταφρόνησιν τῶν Ἱερῶν Κανόνων καὶ τῶν ἀποφάσεων τῶν Οἰκουμενικῶν καὶ Τοπικῶν Συνόδων.
Ἄλλωστε ὅταν συμμετέχη εἰς οἰκουμενιστικὰς συμπροσευχὰς μὲ ἀλλοθρήσκους καὶ ἑτεροδόξους τιμᾶ τὸν Μέγαν Ἀρχιτέκτονα τοῦ Σύμπαντος (ΜΑΤΣ) τῆς Μασονίας.
Αὐτὸ πράττουν καὶ οἱ Ναΐται, οἱ ὁποῖοι ἐπιτρέπουν τὴν συμπροσευχὴν Ὀρθοδόξων, Παπικῶν, Κοπτῶν, Προτεσταντῶν κ.λπ. ἐντὸς τοῦ «Ναοῦ» των, εἰς τὸν ὁποῖον τελοῦν τὰς ἐργασίας των, συμφώνως πρὸς τυπικά, τὰ ὁποῖα εἶναι παρόμοια μὲ αὐτὰ τῆς Μασονίας.
Οἱ τέκτονες τὸ γνωρίζουν αὐτὸ καὶ δι᾽ αὐτό, ὅταν ἀναφέρονται εἰς τοὺς Ναΐτας (Ἱππόται τοῦ τάγματος τοῦ Ναοῦ) λέγουν ὅτι εἶναι οἱ πνευματικοί των πρόγονοι.
Τὸ τάγμα τῶν Ναϊτῶν ἱδρύθη τὸ 1118, κατὰ τὴν διάρκειαν τῶν Σταυροφοριῶν, μὲ σκοπὸν νὰ προστατεύσουν τοὺς Χριστιανούς, οἱ ὁποῖοι μετέβαιναν εἰς τοὺς Ἁγίους Τόπους, διὰ νὰ προσκυνήσουν.
Ὁ Βασιλεὺς τῶν Ἱεροσολύμων Βαλδουϊνος Β´ τοὺς παρεχώρησε διὰ ἕδρα των τὸν τόπον, ὅπου ἄλλοτε ὑψώνετο (ὑποτίθεται) ὁ Ναὸς τοῦ Σολομῶντος.
Οἱ Ναΐται εἶχον ἔλθει εἰς ἐπαφὴν μὲ τὰς ἀνατολικὰς ἰδέας καὶ ἐπηρεάσθησαν ἀπὸ αὐτάς.
Εἶχον συναλλαγὰς μὲ Μουσουλμάνους, Ἑβραίους καὶ ὀπαδοὺς πολλῶν ἀνατολικῶν θρησκειῶν καὶ ἤρχισαν νὰ υἱοθετοῦν τὰς ἀπόψεις των, κατασκευάζοντες ἕνα ἀμάλγαμα, ἕνα πρόπλασμα πανθρησκείας.
Ὡς πρῶτον σκοπὸν πρὸς αὐτὴν τὴν κατεύθυνσιν ἔθεσαν τὴν συνένωσιν, διὰ συγκρητισμοῦ, τῶν τριῶν μονοθεϊστικῶν θρησκειῶν: Χριστιανικῆς, Μουσουλμανικῆς καὶ Ἰουδαϊκῆς.
Ὁ ἀνατολικὸς μυστικισμὸς ἤρχισε νὰ τοὺς ἐπηρεάζη καὶ ἰδιαιτέρως τοὺς ἐπηρέαζεν ὁ Ἑβραϊκὸς τῆς Καμπάλα.
Προφήτης ὁ Χριστός
Βαθμιαίως οἱ Ναΐται υἱοθέτησαν τὴν Ἑβραϊκὴν ἄποψιν ὅτι ὁ Ἰησοῦς δὲν ἦτο Υἱὸς τοῦ Θεοῦ, διότι αὐτὸς δὲν ἔχει υἱούς. Υἱοθέτησαν ἐπίσης τὴν Μουσουλμανικὴν ἄποψιν ὅτι ὁ Ἰησοῦς ἦτο ἕνας προφήτης, ὅπως ὁ Μωυσῆς καὶ ὁ Μωάμεθ.
Κατέληξαν δὲ εἰς τὸ συμπέρασμα (πανθρησκεία) ὅτι αὐτοὶ οἱ τρεῖς θὰ ἔπρεπε νὰ τιμῶνται ἰσοτίμως.
Ἱδρύουν τραπέζας καὶ «θεσμοθετοῦν» τὰς ἐπιταγάς
Μετὰ τὴν ἐκδίωξιν τῶν Φράγκων ἀπὸ τοὺς Ἁγίους Τόπους ἐπεξετάθησαν εἰς τὴν δυτικὴν Εὐρώπην.
Τὴν ἰδίαν ὥραν οἱ Ἅγιοι Τόποι ἐπανῆλθον ὑπὸ τὴν κυριαρχίαν τῶν Μουσουλμάνων.
Κατὰ τὴν διάρκειαν τῆς ἐπεκτάσεως τῶν Ναϊτῶν εἰς τὴν δυτικὴν Εὐρώπην ἀπέκτησαν μεγάλην στρατιωτικήν, πολιτικήν, πνευματικὴν καὶ οἰκονομικὴν δύναμιν εἰς τὴν Γαλλίαν. Ἐκεῖ ἵδρυσαν τὰς πρώτας Εὐρωπαϊκὰς Τραπέζας καὶ εἰσήγαγον τὰς ἐπιταγάς.
Ὠργάνωσαν ἕνα δίκτυον ξενοδοχείων –καταφυγίων, τὸ ὁποῖον ἐπέτρεπεν εἰς τοὺς ταξιδιώτας νὰ μετακινοῦνται ἀσφαλῶς καὶ νὰ ἀποφεύγουν τὴν καταβολὴν διαφόρων τελῶν εἰς τοὺς φεουδάρχας.
Πῶς διελύθη τὸ Τάγμα
Ἡ ἰσχύς των ἐμεγάλωνε καὶ ἐγίνετο ἐπικίνδυνος διὰ τὴν Ἐκκλησίαν, τοὺς φεουδάρχας, τοὺς βασιλεῖς καὶ τοὺς ἀστούς.
Τὸ 1314, ὁ Πάπας Κλήμης Ε´ καὶ ὁ Βασιλεὺς τῆς Γαλλίας Φίλιππος Δ´, ὁ Ὡραῖος διέλυσαν τὸ Τάγμα, κατέσχον τὰ περιουσιακά του στοιχεῖα καὶ ἔκαψαν ζωντανοὺς ἀρκετοὺς ἡγέτας του, μεταξὺ τῶν ὁποίων καὶ τὸν Μέγαν Μάγιστρον, Jacques de Molay.
Αὐτὸν οἱ Μασόνοι τὸν θεωροῦν «ἅγιον» (καυτὸς εἰς τὰ ἑβραϊκὰ) καὶ εἰς τὸν σκωτικὸν τύπον τεκτονισμοῦ, ὁ 30ος βαθμός, ὁ λεγόμενος «τοῦ Ἱππότου Καδὼς» εἶναι ἀφιερωμένος εἰς τὴν μνήμην του.
Ἡ διπλῆ ὀργάνωσίς των
Οἱ Ναΐται εἶχον τὴν φανερὰν ὀργάνωσιν καὶ τὴν μυστικήν.
Ὄπισθεν ἀπὸ τοὺς ἐπισήμους Μεγάλους Μαγίστρους ὑπῆρχεν ὁ Κρυφὸς (Ὅπως εἰς τὰς τεκτονικὰς Στοὰς ὑπάρχει ὁ κραταιότατος).
Λεπτομέρεια: Ὁ φανερὸς Μέγας Μάγιστρος τῶν Ναϊτῶν Ζὰκ Ντὲ Μολάϊ, ἐκάη ζωντανὸς καὶ «ἡγιοποιήθη», ἐνῶ ὁ κρυφός, ὁ Ronselin de For ὄχι μόνον δὲν «ἐμαρτύρησε», ἀλλὰ οὔτε καὶ ἐνωχλήθη, ὡς νὰ ἦτο ἀσήμαντος.
Τί σημαίνει ἡ λεπτομέρεια αὐτή; Ὅτι ἐντὸς τοῦ Τάγματος τῶν Ναϊτῶν ὑπῆρχε μυστικὴ ἑταιρεία, (ὑπὸ τὴν κάλυψιν τοῦ τάγματος) μὲ κρυφοὺς ἀρχηγούς, μυστικὰς διδασκαλίας καὶ μὴ γνωστούς, εἰς τοὺς πολλοὺς σκοπούς.
Ἡ παγκόσμιος θρησκεία
Ἀπώτερος σκοπὸς αὐτῆς τῆς ἑταιρείας ἦτο ἡ ἑνοποίησις τῆς Οἰκουμένης εἰς τὴν βάσιν μιᾶς παγκοσμίου θρησκείας μὲ ἐπιστέγασμα μίαν παγκόσμιον κυβέρνησιν.
Διὰ τὴν ἐπίτευξιν αὐτοῦ τοῦ σκοποῦ ἔπρεπε νὰ ἐργάζεται μία μειονότης ἐκλεκτῶν μυημένων, προερχομένη ἀπὸ διαφορετικοὺς λαούς, πολιτισμοὺς καὶ θρησκείας.
Ἡ μυστικὴ ἑταιρεία ἠργάζετο μὲ πολλοὺς τρόπους: συνεκέντρωνε πλοῦτον καὶ ἰσχύν, εἰσέδυε παντοῦ, διεβίβρωσκε τὴν Ἐκκλησίαν, τὴν Αὐτοκρατορικὴν – Βασιλικὴν Αὐλήν, τὴν Δημοσίαν Διοίκησιν, τὸν Στρατόν.
Δι᾽ αὐτό, τὸ 1311, εἰς τὴν Σύνοδον τῆς Βιέννας, εἰς τὴν Κοιλάδα τοῦ Ρήνου, ἀπεφασίσθη ἡ διάλυσις τοῦ Τάγματος.
Τὴν 11ην Μαρτίου 1314 ἀνῆλθον εἰς τὴν πυρὰν καὶ ἐκάησαν ζωντανοὶ ὁ Μέγας Διδάσκαλος τοῦ Ναοῦ «Ζὰκ Ντὲ Μολάϊ, ὁ διοικητὴς τοῦ Πουατιὲ καὶ τῆς Ἀκουϊτανίας, Γοδεφρίδος ντὲ Γκοναβίλ, ὁ διοικητὴς τῆς Νορμανδίας Γοδεφρίδος Ντὲ Σαρνάϊ, καὶ ὁ «Μέγας Ἐπιθεωρητὴς» τοῦ Τάγματος, Οὖγγος ντὲ Παϋραντό.
Τὸ τάγμα διελύθη καὶ ἡ περιουσία του κατεσχέθη.
Ψευδοπροφήτης ὁἸησοῦς διὰ τοὺς Ναΐτας
Ὡς εἴπομεν εἰς ἄλλα σημεῖα τοῦ παρόντος σημειώματος οἱ Ναΐται εἶχον ἐπηρεασθῆ ἀπὸ τὰς ἀνατολικὰς θρησκείας καὶ τὴν Ἑβραϊκὴν Καμπάλα καὶ ἐθεώρουν ὅτι ὁ Χριστὸς ἦτο ἕνας ἀπὸ τοὺς προφήτας, ὑπεράνω τῶν ὁποίων ἐθεώρουν τὸν Μωάμεθ.
Δὲν περιωρίσθησαν ὅμως εἰς τὴν ἄποψιν αὐτήν.
Ἐπροχώρησαν ἀκόμη περισσότερον.
Ἐχαρακτήρισαν τὸν Ἰησοῦν ψευδοπροφήτην, ἐπειδὴ δὲν ἐξεπληρώθη ἡ ὑπόσχεσίς του νὰ ἐπιστρέψη συντόμως εἰς τὴν γῆν.
Ἔτσι, ἐνῶ, ἀρχικῶς οἱ Ναΐται ἀπεκαλοῦντο «Τάγμα τῶν πτωχῶν στρατιωτῶν τοῦ Χριστοῦ καὶ τοῦ Ναοῦ τοῦ Σολομῶντος», ὑπὸ τὴν ἐπήρειαν τοῦ μυστικιστικοῦ Ἰουδαϊσμοῦ (Καμπάλα) καὶ ἴσως καὶ ἄλλων ἀνατολικῶν θρησκειῶν καὶ μυστικιστικῶν ρευμάτων, οἱ Ναΐται ὑπέστησαν πνευματικὴν μετάλλαξιν.
Τελικῶς ἀπέρριψαν τὴν θεϊκότητα τοῦ Ἰησοῦ καὶ ἐδέχθησαν ἕνα θεόν, πρωίμου συγκρητισμοῦ: μωαμεθανισμοῦ – ἰουδαϊσμοῦ – χριστιανισμοῦ, μαζὶ μὲ στοιχεῖα ἀπὸ ἄλλα μυστικιστικὰ ρεύματα τῆς Ἀνατολῆς, ὅπως τῶν Ἑβραίων, τῶν Ἰνδουϊστῶν, τῶν Βουδιστῶν καὶ τῶν ζωροαστρῶν.
Εἰς τὴν βιβλιογραφίαν ἀναφέρεται ἀκόμη καὶ ἡ ἐπίδρασις τοῦ Ὀρφισμοῦ.
Φαίνεται ὅτι ἀπὸ ὡρισμένας ἀπόψεις, οἱ Ναΐται κατέληξαν ὡς συνεχισταὶ τῶν «καθαρῶν», οἱ ὁποῖοι ἠρνοῦντο τὴν ἐνσάρκωσιν τοῦ Χριστοῦ, καθὼς καὶ τὴν Ἀνάστασίν Του.
Οἱ «Καθαροὶ» ἐνεφανίσθησαν τὸν Ι´ αἰῶνα, ὡς συνέχεια τῶν «Γνωστικῶν», οἱ ὁποῖοι ἐδέχοντο δύο θεούς: τοῦ καλοῦ καὶ τοῦ κακοῦ, οἱ ὁποῖοι εὑρίσκονται εἰς ἀέναον πόλεμον.
Ἡ δικαίωσις τοῦ «Ο.Τ.»
Ὁ «Ο.Τ.» ἀπὸ τὴν στήλην «Ὀρθόδοξος Παρατηρητής» πολὺ πρὶν ἐκσπάσει ὁ θόρυβος μὲ τὰς φωτογραφίας κληρικῶν καὶ τοῦ Σεβ. Βελεστίνου εἰς τὰς ἐργασίας τοῦ Τάγματος τῶν Ναϊτῶν, ἀλλὰ καὶ τὴν ἐπιστολὴν τοῦ Ἀρχιμανδρίτου τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Κηφισίας, Ἀμαρουσίου καὶ Ὠρωποῦ, (Σημ.Αντ.Εγκόλπιου: Ο Αρχιμανδρίτης που μας έστειλε την επιστολή ΔΕΝ ανήκει στην Ι.Μ.Κηφισίας αλλά στην Αρχιεπισκοπή Αθηνών) εἶχε σχολιάσει δυσμενῶς τὸν Οἰκουμενικὸν Πατριάρχην κ. Βαρθολομαῖον διὰ τὴν εὐλογίαν, τὴν ὁποίαν ἔδιδεν εἰς τὰς διαφόρους ἐκδηλώσεις καὶ ὁμιλίας, τὰς ὁποίας ὀργανώνουν εἰς τὴν Θεσσαλονίκην καὶ εἰς ἄλλας πόλεις τῆς Ἑλλάδος.
Δυστυχῶς δὲν ὑπῆρξεν οὐδεμία ἀντίδρασις ὑπὸ Ἐκκλησιαστικῶν παραγόντων.
Συμβιβάζεται ὅμως ἡ ἰδιότης τοῦ Ὀρθοδόξου μὲ αὐτὴν τοῦ Μασόνου;
Ἡ Διοικοῦσα Ἐκκλησία κατὰ τὸ παρελθὸν ἀπεκήρυσσε τὴν Μασονίαν.
Σήμερον;
Ἔκκλησις ὑπὸ τοῦ «Ο.Τ.»
Ὁ «Ο.Τ.» μετὰ τὴν παράθεσιν τῶν ἀνωτέρω ἱστορικῶν στοιχείων διὰ τὴν ἐξέλιξιν καὶ τὴν μετεξέλιξιν τῶν Ναϊτῶν καλεῖ:
1ον) Τοὺς κληρικοὺς καὶ τὸν Σεβ. Βελεστίνου κ. Δαμασκηνὸν νὰ ἀναγνωρίσουν τὸ λάθος καὶ τὴν πλάνην των διὰ τοὺς σκοπούς, τοὺς ὁποίους ὑπηρετεῖ τὸ Διεθνὲς μασονικὸν Τάγμα τῶν Ναϊτῶν καὶ νὰ ἀποχωρήσουν ἀπὸ αὐτό.
2ον) Τὸν Ἀρχιεπίσκοπον Ἀθηνῶν κ. Ἱερώνυμον νὰ συγκαλέση τὴν Ἱερὰν Σύνοδον τῆς Ἱεραρχίας, διὰ νὰ ἐπαναβεβαιωθῆ ἡ θέσις τῆς Ἐκκλησίας ὅτι ἡ ἰδιότης τοῦ τέκτονος καὶ τοῦ Ὀρθοδόξου Χριστιανοῦ εἶναι ἀσυμβίβαστος, ἀφοῦ ἡ Μασονία εἶναι θρησκεία καὶ τὰ μέλη τους δίδουν ἰδιαίτερον ὅρκον, ὁ ὁποῖος εἶναι «ἀνώτερος» δι᾽ αὐτοὺς καὶ αὐτοῦ τοῦ Συντάγματος.
3ον) Τὸν Σεβ. Μητροπολίτην Κηφισίας, Ἀμαρουσίου καὶ Ὠρωποῦ νὰ ἐρευνήση, ἐὰν καὶ ἄλλοι κληρικοὶ τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεώς του δραστηριοποιοῦνται εἰς Μασονικὰ Τάγματα καὶ νὰ κάμνη ποιμαντικὴν ἐναντίον τῆς Μασονίας.
4ον) Τὸ Οἰκουμενικὸν Πατριαρχεῖον νὰ σταματήση νὰ εὐλογῆ τὴν Μασονίαν εἰς τὸν χῶρον τῆς Ἐκκλησίας, διὰ νὰ ὑπηρετήση τὴν παναίρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
Ὁ Μέγας Ἀρχιτέκτων τοῦ Σύμπαντος ΜΑΤΣ εἶναι ὁ θεὸς ὅλων τῶν πιστῶν (ἑτεροδόξων, ἀλλοθρήσκων καὶ εἰδωλολατρῶν) ἑκάστης θρησκείας εἰς τοὺς κόλπους τῆς Μασονίας. Εἰς τὴν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν πιστεύομεν εἰς τήν Ἁγίαν Τριάδα.Αναρτήθηκε στο Αντιαιρετικόν Εγκόλπιον Πολύ ευλογία στα γένια τους ρίχνουν κι΄ αυτοί. Εκτός του χώρου της εκκλησίας μπορεί να τους ευλογεί τους μασόνους??? Σε πλάνη οι μασόνοι Μητροπολίτης και Αρχιμανδρίτης??? Σε πλάνη Οικουμενικός Πατριάρχης και Αρχιεπίσκοπος???? Θου κύριε φυλακή τω στόματί μου…..
ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΕΝΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΣΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ
ΕΚΠΡΟΣΩΠΙΣΗΣ
ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια