ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΡΑΔΩΘΕΙ ΘΕΛΩ ΜΟΝΟ ΝΑ ΝΙΚΗΣΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΡΦΟΜΑ&ΦΑΣΙΣΜΟΥ ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΡΑΔΩΘΕΙ ΘΕΛΩ ΜΟΝΟ ΝΑ ΝΙΚΗΣΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΡΦΟΜΑ&ΦΑΣΙΣΜΟΥ ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΡΑΔΩΘΕΙ ΘΕΛΩ ΜΟΝΟ ΝΑ ΝΙΚΗΣΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΡΦΟΜΑ&ΦΑΣΙΣΜΟΥ ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!

Συνελληνες μου αδελφια μου Ήθελα να στείλω σε όλους τους πολεμιστές μου σε όλα τα αδέλφια μου σε όλους τους Έλληνες πολίτες ακόμα και σε αυτούς που είναι απέναντι σε μένα και ρωτάνε Υπάρχουν δύο ειδών άνθρωποι οι οποίοι ρωτάνε για μένα αυτοί που πραγματικά με εκτιμούν και γνωρίζουν και αυτοί που δεν με γνωρίζουν αλλά είναι απέναντι αλλά ωστόσο εκτιμούν αυτά που λέμε εκτείμουν την αλήθεια τι είναι ψέμα Αλλά και αυτόν τον αγώνα που κάνουν αλλα οι θέσεις τους είναι τέτοιες που δεν μπορούν ακόμα να ενδώσουν Ή τουλάχιστον δεν θέλουν ακόμα να απολυθούν Ρωτουν ομως που είναι ο Σώρρας τους λεω οτι είμαι παντού αν κοιτάξετε στο γραφείο σε όποια δράση είμαι εκεί και η φυσική Παρουσία σε όλες τις δράσεις είμαι εκει στους δρομους σε υπολογιστές οπου είναι τα ίδια μου τα αδέλφια όπου είναι αυτοι είμαι εγώ όπου είμαι εγώ Είναι και αυτοι ότι εκπροσωπώ ότι γράφω και για ότι μιλάει για τους Έλληνες πολίτες και για όλους τους ανθρώπους για μένα δεν έχω δικαίωμα να διαπραγματευτώ για μένα έχω δικαίωμα να διαπραγματευτώ για όλους Να μιλήσω για άλλους να κάνω για άλλους να γράφω για άλλους χωρίς να μπορώ ποτέ να γράψω για μένα τίποτα Ναι ειμαι εκει σε καθε Ραδιοφωνική εκπομπή Σε κάθε συζήτηση μέσα σε κάθε αντινόης Ή μέσα σε κάθε σενάριο προδοτικό η πατριωτικό Είμαι παλι εγω ο σώρρας οπου με ψάξεις Δεν χρειάζεται να ψάξεις πολύ για να βρεις εμένα Όπου και να πας όπου και να σταθείς θες αυτοι που είναι μαζί μου Θες αυτή που κατάλαβαν αλλα δεν ειναι μαζι μου θες ακόμα και αυτοί που είναι απέναντί μου είναι οι συζητήσεις τους να είναι αντικείμενο συζήτησης ακόμα και αυτοί που είναι απέναντί μου η βαριά τραυματισμένη αποστάτες είμαι στον ύπνο τους εκεί είμαι ένας εφιάλτης που κάθε φορά στον ύπνο τους με βλέπουν και τρομάζουν στην ιδέα ότι κάποια στιγμή θα με συναντήσουν μπροστά τους Για τους άλλους ανθρώπους και για ολλους τους ανθρώπους είμαι η πραγματικότητα είμαι ο μηχανισμός που θα κάνουν πραγματικότητα το όνειρό τους αυτό που πραγματικά Στο υποσυνείδητο τους είναι χαραγμένο να ζήσουν ανθρώπινα να ζήσουν όπως εισήλθαν στην ίδια τους την ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ


ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΡΑΔΩΘΕΙ ΘΕΛΩ ΜΟΝΟ ΝΑ ΝΙΚΗΣΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΡΦΟΜΑ&ΦΑΣΙΣΜΟΥ ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!

========================================================================= 
INVOCATION OF POSEIDON HERE

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΤΑΠΙΣΤΕΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2021


  ARTEMIS SORRAS ALL CITIZENS HUMANS ON THE PLANET MUST INFORM GOVERNMENTS ON WORLD TRUST FUNDS NOW

   
ARTEMIS SORRAS ALL CITIZENS HUMANS ON THE PLANET MUST INFORM GOVERNMENTS ON WORLD TRUST FUNDS NOW

ΤΡΑΠΕΖΑ ;ΝΑΤΟΛΗΣ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΤΑΜΕΙΟ Ο ΜΕΤΟΧΑΡΑΚΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΠΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΤΑΜΕΙΟ-ΚΑΤΑΠΙΣΤΕΥΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟ ΧΡΥΣΟ ΤΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ !!! Η ORIEND BANK


ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ : https://www.artemis-sorras.gr/

               BLOGGER ΠΕΡΣΕΦΒΝΗ

ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΕΝΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

       ΣΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ

                   ΕΚΠΡΟΣΩΠΙΣΗΣ

                     ΤΟΥ ΕΘNΟΥΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια