ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟ ΤΟΝ ΤΗΛΕΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΝΟΟΥΣ

ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟ ΤΟΝ ΤΗΛΕΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΝΟΟΥΣ
Συνελληνες μου Πολεμιστές μου ένα μήνυμα που θέλω να δώσω για τον βελόπουλο και το μικρό του όνομα Δεν ξέρω αλλά τι σημασία έχει που είδαμε σε εκπομπή του Βελόπουλου του τηλεπολιτη μετα τα αγιοξυλα απ την βουλγαρια και τις ζωνες της παναγίας απ την κινα και τις αλοιφες για ολες τις χρησεις να επιτίθεται σε μένα να με βρίζει και μάλιστα να με κατηγορεί ως απατεώνα και όλα τα άλλα Θα τα πάρουμε ένα-ένα Βελόπουλε να κάνουμε ένα ταμείο αγαπητέ μου θέλουμε να μας εξηγήσεις ποιος ο λόγος που επιτέθηκε σε μένα τον Αρτέμη Σώρρα στην Ελλήνων συνέλευσις θα καταλάβετε και θέλω να καταλάβει όλος ο ελληνικός λαός ότι εμείς είμαστε σε αμυντική στάση πάντα Ποτέ δεν επιτέθηκαν σε κανέναν Ούτε σε δημοσιογράφο ούτε σε πολιτικό ούτε σε θεσμικό όργανο αντιθέτως είμαστε πάντα σε μία στάση να δώσουμε τη μάχη μας αμυνόμενοι Πάντα ..Τώρα να την κάνουμε επίθεση ! μετά θυμώνετε Βρίζετε και ακόμα Χειρότερα έχετε και άποψη γιατί δεν νομίζω ότι είναι κανένας στη θέση μου και δεν έχει βρεθεί κανένας στη θέση μου που πρέπει να κάνει στρατηγική τι πρέπει να κόψει το τι πρέπει να πει το πώς πρέπει να μιλήσει από τόσο τεράστιες αντίξοες συνθήκες έχετε μία θέση όλοι του θεάτρου όπως τα γήπεδα ο θεατής δεν βάζει γκολ δεν παίζει ποδόσφαιρο κοιτάει όμως αν δείτε τι λένε όλοι οι θεατές όλοι είναι οι καλύτεροι προπονητές και οι καλύτεροι ποδοσφαιριστές αλλά δεν είναι μέσα στην μαχη και έχετε γνώμη αν θέλετε Αυτών των ανθρώπων που ενδεχομένως είτε από προδοτική στάση και προπαγάνδα Ήδη έκανε τώρα να το πω τρελά πράγματα είτε πλανεμενοι Αυτού που μου επιτέθηκε εμένα που θα δουμε γιατί είναι τόσο σοβαρή η σχέση με εμένα από κει θα πω και τη δική μου και να δείξουμε στους ελληνες ποσο δαιμονισμενοι ειναι εναντιων μας και τυφλα οργανα των επικυριαρχων και πιονια των σκιων…..


ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟ ΤΟΝ ΤΗΛΕΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΝΟΟΥΣ

========================================================================= 
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΤΑΠΙΣΤΕΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2021


  ARTEMIS SORRAS ALL CITIZENS HUMANS ON THE PLANET MUST INFORM GOVERNMENTS ON WORLD TRUST FUNDS NOW

   
ARTEMIS SORRAS ALL CITIZENS HUMANS ON THE PLANET MUST INFORM GOVERNMENTS ON WORLD TRUST FUNDS NOW

ΤΡΑΠΕΖΑ ;ΝΑΤΟΛΗΣ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΤΑΜΕΙΟ Ο ΜΕΤΟΧΑΡΑΚΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΠΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΤΑΜΕΙΟ-ΚΑΤΑΠΙΣΤΕΥΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟ ΧΡΥΣΟ ΤΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ !!! Η ORIEND BANK


ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ : https://www.artemis-sorras.gr/

               BLOGGER ΠΕΡΣΕΦΒΝΗ

ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΕΝΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

       ΣΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ

                   ΕΚΠΡΟΣΩΠΙΣΗΣ

                     ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ
 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια