ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΕΥ ΖΗΝ Α ΜΕΡΟΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΤΖΙΝΤΖΙΟΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΥΝ ΤΑ ΥΠΟΔΟΥΛΟΜΕΝΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗΣ

ΕΥ ΖΗΝ Α ΜΕΡΟΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΤΖΙΝΤΖΙΟΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΥΝ ΤΑ ΥΠΟΔΟΥΛΟΜΕΝΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗΣ 
Ο Στέργιος Τζίντζιος Διευθ. Διοικ. Περιφ. Κεντρικής Μακεδονίας Ελλήνων Συνέλευσης στην εκπομπή Ευ Ζην με τον Ευγένιο Παπαδόπουλο. Δημοσιογραφος Οι λαθρομετανάστες Έρχονται εδώ να αποκτήσουν ιθαγένεια πάντως ειλικρινά θέλω να εμβαθύνουμε της έννοιας της ορολογίας ανιθαγενής Εγώ προσωπικά δεν ξέρω τον ορο ανιθαγενής είμαι ελλιπή τα ελληνικά μου δεν είναι καλή η σχέση μου φαίνεται με τη μητρική μου γλώσσα θέλω να το δω αυτό που προκύπτει να μου δείξετε ενα λεξικό Τέλος πάντων τι ακριβώς είναι ο ανιθαγενής….. Βουλευτης είναι αντίθετος του ιθαγενείς αυτό που έρχεται απευθείας με αιματολογική συνέχεια Αυτός είναι και ο Έλληνας αυτό από τον κυρίαρχο που μιλάμε εμείς τόσα χρόνια ανιθαγενείς είναι αυτός που λέμε ότι δεν έχει γένος δεν αναγνωρίζει το γένος του και πολΙτογραφειται στην εκάστοτε χώρα και παίρνει σάρκα και οστά μέσα στην πολιτεία με έναν νόμο .. Δημοσιογραφος Αυτό είναι το δεύτερο σκέλος Είναι κατανοητό Τώρα καταλαβαίνω και εγώ Ο ελλιπής ως προς τις γνώσεις τι ακριβώς Θέλουμε να πούμε Λοιπόν ξεκάθαρα εδώ τώρα ….Βουλευτης Όταν θα είμαστε έτοιμοι θα ήθελα να το δούμε αυτό το κομμάτι και διακόψτεμε οποιαδήποτε στιγμή θέλετε εδώ τώρα θα ήθελα να δούμε εφόσον αυτή δήλωνουν ανιθαγενεις και ερχωντε τώρα εδώ στην Ελλάδα και έχει στηθεί αυτό το πλαίσιο τα τελευταία χρόνια το πολύνομοσχεδιο όπου προσπαθούν τα τελευταία 10 χρόνια να ταυτίσουν την ιθαγένεια με την υπηκοότητα και λένε ότι δεν έχουνε διαφορά ιθαγένειας με την υπηκοότητα Ενώ εγώ που είμαι Έλληνας ιθαγενείς μπορώ να αποκτήσω οποία υπηκοότητα θέλω να πάρω 10 υπηκοότητες πάνω μου την ιθαγένεια δεν μπορώ να την αλλάξω την υπηκοότητα πάω παραδίδω τα χαρτιά μου το διαβατήριό μου και λέω εγώ πάβω να ειμαι Αμερικανός υπήκοος Δεν το θέλω Έλληνας όμως ιθαγενείς δεν μπορώ να πάψω να είμαι αυτό προσπαθούν κάποιοι ακαδημαϊκοί μέσα στα πανεπιστήμια και υπάρχουν στο YouTube κάποιες κυρίες οι οποίες διδάσκουν νομικη στα παιδιά και διδάσκουν ότι πλέον το έθνος και Ιθαγένεια Είναι ρολεϊ απροσδιόριστη και ερχόμαστε σήμερα έκανα μία πολύ μικρή παρενθιση για να αντιληφθούν τι σημαίνει ερχόμαστε σήμερα να αντιληφθούν τι Πώς φτάσαμε εδώ στην Ελλάδα να βιώνουμε αυτό το τραγικό σήμερα που ο κάθε Έλληνας αυτή τη στιγμή αισθάνεται ανοχύρωτος κάνω λάθος Ο κάθε Έλληνας τώρα αυτή τη στιγμή μας βλέπει στα βάθη μέσα του αντιλαμβάνεται ότι είναι ανοχύρωτος πόλιτης στην Ελλάδα γιατί ο καθένας κάνει ότι θέλει ο κάθε ένας Τούρκος μπορεί να λέει ότι θέλει ο καθένας Υπουργός Εξωτερικών της Τουρκίας μπορεί να λέει ότι θέλει μπορεί να μπαίνουν όποτε θέλουν μέσα εδώ να φτάνουν τα δικά τους πλεια Μέχρι και τον Πειραιά και να μην αντιδρά κάνεις αυτά όλα είναι Για να σπείρουν τον τρόμο στον Έλληνα και τον φόβο ότι πλέον δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι Και πρέπει να παραδοθούμε Από απω που απορρέει αυτό το πράγμα απορρέει από το 2010 και στις 6 Μαΐου του 2018 νόμος 3845 είναι το πρώτο μνημόνιο η σύμβαση υπογραφή του πρώτου μνημονίου που δεν διαβασαν και περασε απ την βουλη πως ???????και ο 3847 η οποία τη λένε ότι η Ελλάς παραδίδει οριστικά και αμετάκλητα και άνευ όρων την εθνική της κυριαρχία Α18 οροι του μνημονιου που δε διάβασαν τα κομματα και οι βουλευτες του κοινοβουλιου που δεν συστηθεικε ποτε σε σωμα και ειναι ολοι παρανομοι μασονικη συμμορια


Ο Στέργιος Τζίντζιος Διευθ. Διοικ. Περιφ. Κεντρικής Μακεδονίας Ελλήνων Συνέλευσης

  ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΤΑΠΙΣΤΕΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2021



ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ : https://www.artemis-sorras.gr/

               BLOGGER ΠΕΡΣΕΦΒΝΗ

ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΕΝΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

       ΣΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ

                   ΕΚΠΡΟΣΩΠΙΣΗΣ

                     ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ
 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια