Α Ν Τ Ι Α Ξ Ι Ε Σ - Η ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ ΕΠΙ ΠΕΝΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ
Α Ν Τ Ι Α Ξ Ι Ε Σ
ΑΝΤΙ (ΘΕΤΕΣ) ΤΩΝ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΑΞΙΩΝ - Η ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ ΕΠΙ ΠΕΝΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ
ΑΝΤΙ-ΛΟΓΙΚΗ
- Παρουσίαση και ταυτοποίηση του ανθρώπου ως δούλο
- Χρήση ενδιάμεσων για την προσέγγιση του Ανθρώπου προς το αντικείμενο της πίστης του
- Παραδοχή εντολών και νόμων αντίθετων από την ανθρώπινη λογική
- Θρησκευτική διαίρεση των ανθρώπων, κάλυψη και προτροπή προς την μισαλλοδοξία, θρησκευτικοί πόλεμοι, παράλογοι νόμοι, αποφάσεις λειτουργικές του κράτους χωρίς λογική, αποφάσεις δικαστηρίων χωρίς λογική, μόρφωση χωρίς άσκηση λογικής για ουσιαστική παιδεία, κοινωνικά παράλογη συμπεριφορά
1. Ψευδαίσθηση Ελευθερίας που να λες ό,τι θέλεις χωρίς όμως να μπορείς να πραγματοποιείς αυτό που θέλεις
2. Συνειδησιακή σκλαβιά από την εξάρτηση των ιερατείων
3. Δέσμευση από τους νόμους εκτός Αξιακού Συστήματος, εκτός Νομοτέλεια
4. Κοινωνική σκλαβιά μέσω χρέους
5. Σκλαβιά μέσω της εξατομίκευσης με ατομικά δικαιώματα
6. Ψευδαίσθηση πολιτικής ελευθερίας εντός κλειστού και συγκεκριμένου κομματικού πολιτικού συστήματος
- Η ακαδημαϊκή κοινότητα εκλέγεται με γνώμονα την εξυπηρέτηση της ιδεολογίας του αντίπαλου δέους προς τον Ελληνισμό. Υιοθετεί και προβάλλει ένα Αξιακό σύστημα εναντίον του Ανθρώπου.
- Το πολιτικό κατεστημένο εγκλωβίζει τον Άνθρωπο σε ένα εικονικό περιβάλλον, το οποίο προβάλλεται ως το μοναδικό, ώστε να μην μπορεί ο Άνθρωπος να ξεφύγει από αυτό και τον κρατάει αιχμάλωτο μακρυά από το περιβάλλον που δικαιούται κι έχει την δυνατότητα να είναι.
- Τα ιερατεία με ένα ιερόσυλο, βδελυγματικό πρόσχημα καταβιβάζουν την πνευματική θέση του Ανθρώπου, όπου ισχύει η έλξη των ομόπολων σε σαρκική σχέση κι έτσι καθιερώνουν την φαλλοκρατία σε κοινωνικό και ιερατικό επίπεδο, απαξιώνουν την θήλυ φύση, διαπράττοντας ύβρη κατά της Νομοτέλειας και γίνονται ανεκτικοί στην ομοφυλοφιλία και στην καθιέρωση του τρίτου φύλου.
- Η ταυτοποίηση του Ανθρώπου δεν γίνεται από το γένος και το Έθνος από όπου προέρχεται και καθορίζει την ταυτότητα του και την αξία του, αλλά από την δογματική του πεποίθηση και την ιδεολογία που έχει. Έτσι βρίσκεται ο Άνθρωπος εναντίον Ανθρώπου χειραγωγούμενος από τις επιθυμίες των ιερατείων
.
ΦΘΟΝΟΣ
ΜΗ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ
ΕΛΛΑΝΙΕΣ ΑΞΙΕΣ :
1. ΛΟΓΙΚΗ είναι το μέσον το οποίο οδηγεί στην νόηση η οποία αποδέχεται το ορθόν και τo υπαρκτόν αποκλειστικά μόνο μέσω της αποδεικτικής διεργασίας.
2. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ η οποία θέτει τον άνθρωπο σε απεριόριστη και διαρκή Δυνατότητα δυναμικής, και πρωτίστως βουληματικής πορείας προς την αναζήτηση και εφαρμογή από μέρους του αρχών με την μεγαλύτερη κατά το δυνατόν νομοτελειακή προσέγγιση.
3. ΑΡΕΤΗ είναι γνωσιακή υπεροχή η οποία αποτυπώνεται σε όλες τις εκδηλώσεις και αποφάσεις, χωρίς το ίδιον όφελος ή η έπαρση να είναι το κίνητρο.
4. ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ως μέσον για την απόδοση διανεμητικά , διορθωτικά ή και με αμοιβαιότητα του δικαίου.
5. ΙΣΟΤΗΣ είναι η επακριβώς παροχή ίσων ευκαιριών προς όλους τους πολίτες χωρίς καμία διάκριση , η αξιοποίηση των ευκαιριών όμως εξαρτάται απο τόν καθένα πολίτη ξεχωριστά.
6. ΑΦΘΟΝΙΑ είναι η επάρκεια παροχής υλικών και πνευματικών αγαθών καθώς και ευκαιριών προς όλους τους πολίτες ως απαραίτητη προϋπόθεση για την αποφυγή φθόνου.
7. ΑΛΗΘΕΙΑ είναι η έξοδος από την οντολογική λήθη και η ταύτιση της νοητικής λειτουργίας με το υπαρκτό.
8. ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ είναι οτιδήποτε διαπερνώντας μέσα από τις αισθήσεις μας καλύπτει την ευαισθησία που έχουμε έμφυτη μέσα μας.
9. ΑΡΜΟΝΙΑ η σύγκλιση, η αρμογή , η σύνδεση διαφορετικών , ή αντιθέτων σε ένα σύνολο με ευρυθμία, ορθή αναλογία και τέλεια συναρμογή.
10. ΑΝΔΡΕΙΑ «Ανδρεία εστί έξις ψυχής ακίνητος υπό φόβου, επιστήμη των κατά πόλεμον πραγμάτων, θράσος πολεμικόν, εγκράτεια ψυχής προς τα φοβερά και δεινά, τόλμη υπηρετική φρονήσεως, ευθαρσία επί θανάτου προσδοκίας, έξις διαφυλακτική λογισμών ορθών εν κινδύνοις».
11.ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ η πορεία και ο τελικός προορισμός της πορείας του ανθρώπου όταν ταυτίζονται με τον λόγο( σκοπό ) της ύπαρξης του.
12. ΓΝΩΘΙ ΣΕΑΥΤΟΝ Η αυτογνωσία μας για το ποιοι είμαστε από που προερχόμαστε σε ποιο σχέδιο εντασσόμαστε και ποιο προορισμό έχουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια